neděle 28. března 2010

SLAVNOSTNÍ OTEVŘENÍ SALONU

Mám strašnou radost, že Vám můžu konečně s pěknou parádou představit náš nový Salon!
Tak pojďte dál, milé dámy.

Dne 27.11.2009 proběhlo slavnostní otevření salonu u nás, v Bořitově, s ochutnávkou z aktuální kolekce.


Vítejte, to jsem Já, Váš nový Salon v Bořitově...





Tady můžete vidět jeansový kalhotový kostýmek, oživený šifonovou halenkou s puntíčky.
Hravé, že?


Je to příjemné se strojit... A být pokaždé jiná?


Tuto kabelku si můžete u nás také zakoupit. Každý kus je originál.


I takto se dá jít do společnosti.


Tak i na mě došlo... Nejsem žádná modelka, ale když je potřeba, vše se musí zvládnout.


Vidíte, ani to nebolelo. Mám rada, když se dají věci vzájemně kombinovat.


Materiál máme i v jiných barevných provedeních, záleží který odstín Vám sluší! To je velmi důležité.

Jo a tam za mnou, ta drobná sympatická osůbka, je naše Sašenka - PR manager.


To je ale teploučké a slušivé!


Tento šedý kabátek, milé dámy, je zamluvený!


Jak elegantní!





Jak jsem slibovala, představuji Vám svoji maminku, se kterou pracuji. (Dáma v modrém.)



Žádné komentáře:

Okomentovat